Τροφοδοτικό αυτοκινήτου 5V/5A
Mετά απο πολύ ψάξιμο έκανα λοιπόν αυτό το τροφοδοτικό για το αυτοκίνητο και έχω συνδέσει όλες τις συσκευές μου που χρειάζονται 5 volt.
Αυτό που βασικά πρέπει να προσέξετε είναι οτι ο πυκνωτής 4700μf/25v πρέπει να είναι στα 25V γιατί στα 16V που έβαλα ζεσταινόταν!
(Η τάση στο αυτοκινητο κυμαίνεται απο 12,5 εως 15 volt περίπου)
Επίσης οι αντιστάσεις πρέπει να ειναι ακριβείας metal film.
Μετρώντας το μου έβγαλε τάση +5,07volt ενώ αν δεν θέλετε να βάλετε αντιστάσεις 3Χ220ohm τοποθετήστε μια στα 670ohm
αλλά εγώ δεν βρήκα στα 660ohm που απαιτεί και βέβαια ψήκτρα καλής ποιότητας όπως είναι αυτή στο σχέδιο.
Όλες οι συνδέσεις έγιναν σε διάτρητη πλακέτα και δεν χρησιμοποίησα πουθενά καλώδια αλλά μόνο στην είσοδο και στην έξοδο.
Τώρα αν θέλετε διαφορετική τάση στην έξοδο τότε σύμφωνα με τον τύπο υπολογίζετε την R2
R1=220ohm
R2=220X3=660ohm
R2=R1X[(Vout/1,25)-1)]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
Mετά απο πολύ ψάξιμο έκανα λοιπόν αυτό το τροφοδοτικό για το αυτοκίνητο και έχω συνδέσει όλες τις συσκευές μου που χρειάζονται 5 volt.
Αυτό που βασικά πρέπει να προσέξετε είναι οτι ο πυκνωτής 4700μf/25v πρέπει να είναι στα 25V γιατί στα 16V που έβαλα ζεσταινόταν!
(Η τάση στο αυτοκινητο κυμαίνεται απο 12,5 εως 15 volt περίπου)
Επίσης οι αντιστάσεις πρέπει να ειναι ακριβείας metal film.
Μετρώντας το μου έβγαλε τάση +5,07volt ενώ αν δεν θέλετε να βάλετε αντιστάσεις 3Χ220ohm τοποθετήστε μια στα 670ohm
αλλά εγώ δεν βρήκα στα 660ohm που απαιτεί και βέβαια ψήκτρα καλής ποιότητας όπως είναι αυτή στο σχέδιο.
Όλες οι συνδέσεις έγιναν σε διάτρητη πλακέτα και δεν χρησιμοποίησα πουθενά καλώδια αλλά μόνο στην είσοδο και στην έξοδο.
Τώρα αν θέλετε διαφορετική τάση στην έξοδο τότε σύμφωνα με τον τύπο υπολογίζετε την R2
R1=220ohm
R2=220X3=660ohm
R2=R1X[(Vout/1,25)-1)]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]